Weirdo



Det är tur att man är lättroad ibland. Jag stod nyss i badrummet
och skrattade så tårarna rann. Varför? För att jag upptäckte att jag
hade en halv spaghetti på bröstet. Snacka om matvrak som inte
ens märker att jag tappade den där. Varför jag tyckte det var så
kul kan man ju fråga sig oroligt, antar att jag är trött. Men jag
kunde inte sluta skratta. Pookie som satt på elementet där inne
tittade på mig som om jag var knäpp och det fick mig att skratta
ännu mer. Och eftersom jag är lite förkyld så lät jag som en
gammal kärring som rökt i 40 år och har ett sånt där hest skratt.
Och jaa, det fick mig ju att skratta ännu mer. Ibland undrar jag
över min mentala hälsa haha. Men skit samma, det var underbart
skönt att få skratta så där mycket. Så även om jag säkert såg ut
som ett mentalfall så har jag förlängt mitt liv med några år. Det
var ju ingen som såg mig ändå, förutom Pookie då;)



Pookie, som tycker matte är knäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0