Time for bed



Det går inte så bra med mitt löfte om mindre datoranvändande hihi.
Men jag är faktiskt ensam ikväll så då kan jag passa på att sitta som
en mupp i timmar i sträck på internet. *loser* Men nu ska jag masa
mig ut i badrummet och tvätta av mig mitt smink och borsta tänderna
och sen krypa ner i våran nybäddade säng. Finns det nåt skönare än
en nybäddad säng? Får hoppas det finns nån bra film på tv annars
får jag kolla igenom vårat bibliotek av filmer eller kanske ladda ner nån.
En skräckis kanske. Får passa på när Jeffrey är borta. Jag satt och kollade
på The Grudge 3 häromdan när han kom hem. Han satte på sig sina lurar
och lyssnade på musik när det blev läskigt. Hihi, så söt. Jaja, less babblande
och mer avtvättande av smink. Nighty night you guys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0