The hair

 

Det är omöjligt att ta kort på håret. Det ser faktiskt
bättre ut på riktigt. Tyvärr gick det inte att få en ljusare
ton utan att göra en avfärgning, vilket jag inte hade
lust med eftersom det sliter på håret. Kunde gjort
slingor men ville inte det heller för då måste man
springa till frisören så ofta för att hålla det fint.
Så det blev likadan färg som förra gången, trodde
hon som färgade men det blev faktiskt en aning
ljusare och lite varmare ton så det var ju bra:) Var
kanske inte 100% nöjd med hon som klippte mig.
Nästa gång färgar jag håret hemma och väljer en
av dom dyrare frisörerna att klippa mig. Den här
tjejen tog 450 så hon var ju inte jättebillig heller
direkt. Men jag väljer en Creative eller Master
hairstylist nästa gång.

Här går jag och klipper mig

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

TACK för rösten! Fast jag börjar på sätt och vis känna att jag inte borde ha bloggat om det, igårkväll var det bara snyggast.nufjortisar på sidan, o idag är majoriteten modeller, så det känns som att jag bidragit lite till det, vilket ger mig sämre vinstchans haha :D

2009-02-09 @ 22:58:32
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: Patricia

Det blev nice, kanske inte en stor förändring men fint blev det iaf :) jag har fortfarande inte bokat tid än! frisörerna jag har beskökt har inte vara så trevliga eller frågat mig om jag behöver hjälp.. ja du föstår, man vill inte klippa sig hos "otrevliga" typer

2009-02-11 @ 13:18:34
URL: http://shoegal1.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Nej, det blev en större förändring förra gången men jaja fick ju behålla längden i alla fall;) Nej, otrevliga typer vill man inte klippa sig hos, på min salong är dom väldigt trevliga som tur är:)

2009-02-11 @ 13:45:11
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0