Os

Jag blir galen på våran ventilation.
Nåt är konstigt, vi har grannar som vi känner av
matoset ifrån. Det konstiga är att det enda matoset
som kommer är från dom. Dom lagar Injera
(etiopisk maträtt) så jag känner igen att det är
samma lukt hela tiden. Dom lagar den typ tre
ggr i veckan och det har jag inget emot men jag
vill gärna slippa känna lukten. (vilket hade gällt om
det var köttbullar med potatismos också) Det som
är riktigt skumt är att dom bor på andra våningen och
vi bor på fjärde. Borde vi inte känna mer av dom
som bor på tredje våningen rakt under oss liksom?
Hmm, ja nåt skumt är det så vi får väl gå till Förvaltaren
och be dom ta en titt på ventilationen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0