Läkaren



Var hos läkaren idag. Jag har haft problem med min vänstra sida
ett längre tag. I flera år faktiskt men det har blivit värre på sista tiden.
Jag får molande värk och domningar. Från axel till fingrar och från
höft till tår. Det är ganska obehagligt när man inte vet vad det är.
I början trodde jag att jag skulle få en propp eller en hjärtinfarkt.
Ett tag trodde jag att det kunde hjälpa att gå till en kiropraktor och
jag gjorde det men tyckte inte det hjälpte direkt. Så nu tog jag mig
i kragen och beställde tid hos läkaren. Hon var jättebra och grundlig.
Hon undersökte hela mig, kollade allt. Och ställde massa frågor.
Hon kunde inte hitta nåt förutom att mitt skulderblad på vänstra
sidan var lite högre än det andra. Men hon beställde tester på mig
så jag lämnade blod. Och jag fick en remiss till röntgen, och jag
gick iväg direkt. Även där var dom väldigt grundliga. Tog åtta olika
plåtar. Nu får jag vänta till nästa vecka för att få svar på prover och
röntgen. Visar inte röntgen eller proverna nåt så ska jag få göra
Ct-röntgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0