Last night



Hade en jättetrevlig kväll igår. Jag, Jeffrey och hans kusin Wole åkte till
Kista centrum för att kolla in den nya delen. Skulle spana lite efter julklappar
men jag shoppar ju bäst när jag är ensam så jag köpte inget, förutom en
ny browfix. Jeff köpte ett par tofflor, en mössa, sockor och vantar till sig
själv. Efter det gick vi hem till Jeffreys föräldrar och hälsade på. Jeffrey
har två kusiner som bor hos hans föräldrar. Dom är verkligen supergulliga
tjejer. Matta var inte hemma men Abbie blev jätteglad att se mig och jag
fick en stor kram. Hon fyllde precis 18 förra veckan. Så hon och jag och
Jeffs mamma satt i köket och babblade:) Kändes så bra. Förut så var jag
lite mer reserverad pga min sociala fobi men nu skiter jag i den och kör på.
Jag känner mig verkligen som en i familjen, Jeffrey har en underbar familj.
Dom bryr sig verkligen om varann, som det ska vara. För mig som inte har
syskon och har en pytteliten familj så känns det häftigt att få tillhöra en så
stor och härlig familj som den här:) Jag öppnade mig också mer och berättade
om situationen med mamma (alkoholism). Jag tror Jeffs mamma har undrat
varför jag inte pratar om mamma så mycket. Det kändes bra att berätta.
En sak med den här familjen är att dom dömer en aldrig utan är bara förstående.
Jag älskar verkligen dom alla♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är ni tillsammans igen? Hoppas att du mår bra! Kram

2009-12-07 @ 20:21:36
URL: http://mittlillarosahus.blogg.se/
Postat av: Patricia

visst är det härligt? jag älskar min pojväns familj :) bra att du kan prata med killens mamma , sånt är viktigt!

2009-12-09 @ 00:10:51
URL: http://stilettoqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0