Ännu en julgrupp



Satte ihop en liten julgrupp till Jeffreys föräldrar. Jag är riktigt pysslig
just nu och skulle kunna ägna hela dagarna åt att sätta ihop julgrupper
och annat tjafs;) Tråkigt att dom ser fulare ut på bild bara men men.
Var och kollade efter julklapp till pappa idag men kom hem tomhänt:(
Det enda han ville ha var raggsockor hihi, men jag hittade inga nånstans.
Ingen affär som sålde det. Får se om jag hinner hitta några imorgon.
Ska bränna en skiva med filmer åt honom också. Fick ett julkort från
mamma idag med en julslant:) Ringer imorgon och tackar och önskar
god jul. December är en bra månad för mig. Först fyller jag år, sen är
det bonus på lön och sen är det jul. Så jag får "lite" extra cash att röra
mig med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0