All bundled up



Bylsade på mig rejält idag. Långkalsonger och hela baletten hihi.
Visst matchar jag snyggt med färgerna på mössan och halsduken?
Jag orkade faktiskt inte bry mig för jag ville inte frysa. Och den enda
mössa jag har är glesvirkad så den värmer inte lika bra. Så jag lånade
en mössa av Jeffrey. Adidas såklart, nån dag ska jag lägga upp bild
på alla hans Adidaskläder. It´s insane. Nåt annat som är insane är
ju detta väder. Det har snöat hela dagen nonstop. När jag kom till
jobbet så skottade jag bort en decimeter snö från lastkajen och
trappan, tre timmar senare var det lika mycket snö igen. Sjukt!
Jag är ju inget fan av vintern men visst kan jag erkänna att det är
ganska vackert med all snö ibland. Om det håller sig till jul är väl
ok, sen kan det försvinna haha.

P.S. Jag ramlade inte en enda gång idag;)

Kommentarer
Postat av: Josefine - Glamourmaman

Hej söt!



Usch inge skoj med vinterkräksjukan hoppas de blir friska snabbt! Får hålla tummarna för att Maximillian inte får det men det verkar som att han mår bättre på just den fronten. Nu har han istället fått en jättejobbig hosta som satt sig på halsen, ingen feber än dock! Nej, hoppas han blir bättre tills julafton...



Ha en mysig kväll och var rädd om dig imorgon så att du inte halkar, hihihi! Tycker att du matchat halsduk och mössa jättefint;)



KRAMAR <3

2009-12-17 @ 21:24:43
URL: http://glamourmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0