Vikt



Har gått ner i vikt på sista tiden. När jag började träna och äta rätt
så gick jag ner två kilo men sen har ju livet varit jobbigt och då tappade
jag aptiten och gick ner ytterligare 2 kilo. Väger nu 56 kilo och det är
lite för lite till min längd så nu ska jag gå upp 2, 3 kilo i alla fall.
Har fortfarande dålig aptit och min magsäck måste krympt för jag
orkar inte äta lika stora portioner. Men det är bara att försöka äta på.
I tisdags så var Jeffreys morbror och kusiner här för en grabbkväll.
Men jag var med också. Vi hade jättekul. Pratade massor, spelade
kort (Crazy)och Checkers. Grillade lamm. Jag är inte förtjust i lamm
men Jimboy, Jeffs morbror envisades att jag skulle ge det en chans
till och I´ll be damned om jag inte gillade det. Han försökte även få
mig att dricka öl men där fanns det inte en chans. Jeffs morbror och
jag är jämngamla så vi brukar alltid prata om the good old days;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0