Sadness

Tack alla ni som skrivit fina kommentarer♥

För mig kändes det som världen stannade när Tweety försvann
men världen fortsätter att snurra vare sig man vill eller inte. Livet
fortsätter som vanligt som om inget har hänt. Förutom för mig.
Det gör fortfarande så otroligt ont och jag saknar Tweety så det
skär i hjärtat. Hon betydde otroligt mycket för mig. Vi hade ett väldigt
speciellt band hon och jag. Hon kom till mig när jag mådde riktigt
dåligt. Jag var sjukskriven och under 2½ år så var det hon och jag
mot världen.(sen joinade Pookie familjen) Hon var min lilla solstråle
som gjorde att jag mådde så mycket bättre. Hon är den tamaste fågel
jag haft. Hon var med mig överallt. I sängen, i duschen, i köket, i soffan.
Hon kom när jag ropade på henne. Hon blev alltid lika glad när jag kom
hem. Hon älskade att sitta på min axel. Hon älskade att komma och tigga
mat så fort vi åt. Hon älskade att duscha i vattenstrålen i handfatet.
Nåt sötare har man sällan skådat. Jag saknar allt det. Saknar
hennes små fötter på mig. Saknar hennes små ljud och prat.
Saknar hennes lukt. Saknar att känna hennes varma lilla näbb
och mjuka, lena fjädrar mot mina läppar. Saknar hur hon "diggade"
med huvudet när jag sjunger Tweetysången. Hur ska jag klara mig
utan allt det? Känns som jag aldrig kommer bli glad igen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Kram gumman!

...jag blir alldeles tårögd att läsa det här. :(

2009-04-17 @ 06:55:31
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Vet inte vad jag ska skriva... Blir så ledsen då jag läser det du skriver, förstår din saknad något enormt då jag med haft djur som gått bort. En del djur kommer man så nära, som du skriver, man har ett speciellt band.



Tänker på dig aif!!!! Stor kram

2009-04-17 @ 15:15:25
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja jag får också en tår i ögat när jag läser detta. Så otroligt sorgligt... Kram

2009-04-18 @ 18:45:43
Postat av: leena

you have to make a baby, a substitute maybe,good luck

2009-04-19 @ 22:15:34
Postat av: Patricia

Jag blir tårögd när jag läser det här :( jag är så ledsen! Förstår att du saknar henne otroligt mkt. Hon var väldigt speciell...



Hoppas du mår bättre snart, kram

2009-04-20 @ 12:29:48
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina, Linda, Madeleine och Patricia: Tack för att ni är så underbara och snälla:) Kram

2009-04-20 @ 20:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0