Trött idag



Vi hade skitkul igår. Vi var tio pers här hemma. Klockan hann bli halv ett
innan vi kom iväg till stan. Först mötte vi upp ännu en kompis och sen
gick vi förbi en annan kompis som är dj på ett ställe, men där var det
ingen fart så vi gick vidare. Blev att vi hamnade på Layer cake. Det är
bra musik där så vi shakade loss resten av natten. Jag drack en jättegod
alkoholfri drink, inte en sån äcklig som förra gången. När klockan blev tre
och stället stängde så klämde hälften av oss in i en bil och åkte och handlade
nattmat på Max. Sen blev det hem och i säng. Idag är jag trött som en gnu.
Ska nog sova lite till men först behöver jag kaffe;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

tips på goda alkoholfri drinkar?

2008-09-22 @ 16:19:14
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: I wish, men jag vet aldrig vad dom heter haha. Kanske ska börja fråga;)

2008-09-22 @ 18:19:53
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0