Sköna söndag



Idag ska vi bara slappa här hemma. Äta gott och titta på film.
Precis som en söndag ska vara:) Igår var pappa här och åt
middag. Lagade kyckling stekt i balsamvinäger, soja och honung.
Couscous blandad med pesto. Sallad och sås. Till fikat hade jag
bakat ännu mera chokladrutor. Han tyckte allt var jättegott. Vi brände
några filmer åt honom så han har lite att titta på. Han älskar att titta
på film precis som jag och somnar alltid till film precis som jag haha.
Fast det är väl snarare jag som fått det från honom. Senare på kvällen
gick vi till Dodou och Roya. Roya fyllde år så vi var ett gäng som firade
henne. Hon hade fått Guitar Hero i present så det blev en hel del spelande
under kvällen. Ingen ville spela mot Jeffrey för han är så grym hihi.
Det var god mat och en grymt god tårta som Roya bakat. Massa skratt
så jag fick ont i kinder och mage. En lyckad kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0