*knak*



Var hos min kiropraktor/massör idag. Smarta jag dök upp en timme
för tidigt. Jag var 100 på att vi sagt tre men det hade vi tydligen inte.
Jaja, jag gick en sväng på Åhlens och sniffade på parfymer och tittade
runt. Sen tog jag en latte på en glassbar i närheten. Glassen såg otroligt
god ut där. Måste absolut prova men jag väntar och går dit med min hubby:)
Tre knakar på vänstra sidan av nacken blev det idag. Jag kan inte låta bli
att bli rädd när det knakar i nacken. Det är en sak om man böjer på nacken
och det knakar till. Men när en kiropraktor gör det är det lite läskigt. Knaken
som kommer då ekar i öronen. Man tänker; Var fan kom det där knaket ifrån?
Den här gången kände jag mig mjukare i hela kroppen efteråt och det är
ju skönt.

Kommentarer
Postat av: Paula

Den hemsidan är ju mest på skoj så på allvar ska man inte ta den haha. men så du vet om du har blonda i din familj eller ganska ljus håriga och din kille är mörk (som min) finns det risk att han/hon blir rödhårig eller rättare sagt lite mer orange. på min killes sida har han orangehåriga och lite mulater av sig.

2008-09-23 @ 19:34:18
URL: http://paulaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0