Tandis



Imorgon ska jag till tandläkaren. Det har nog gått 1½-2 år sen jag
var sist. Inte min favoritsyssla direkt så det blir lätt att man skjuter
upp det. Men nu måste jag för jag är ganska säker på att jag har
ett par hål:( Jag som sköter mina tänder. Jag använder tandtråd
och flour varje dag. Fast jag hade en period när jag slarvade. Och
jag hade några småhål sen förut som var för små för att laga. Så det
är kanske några av dom som växt. Känner mig lite nervös. Hatar att
röntga. Jag mår bara illa av det. Och sprutan...eeeww! Och borren..yuk!
Men jag är i alla fall inte lika rädd som min älskling. Jag var med honom
förra veckan när han äntligen gick. Han fick lugnande tablett men var
jättenervös ändå. Jag satt vid fotändan och höll hans hand (som han
höll på att krossa by the way) Stackaren, inte kul att se nån så rädd.
Men nu är hans tänder fixade i alla fall så nu får han sköta dom riktigt
ordentligt så han slipper borra fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0