EEEEEWW!!

Va kul att komma hem och bli varmt välkomnad av 
Sveriges största spindel. Såå trevligt att han valt mitt
hem liksom. I feel so special. Jeffrey ringde när jag
var på väg hem och berättade och jag rös över hela
kroppen hela vägen hem. Jag har ju svår fobi för spindlar
men lyckats att bli bättre den senaste tiden. Klarar av att
titta på spindlar på tv som jag aldrig klarade förut. Har en
liten spindel på toan på jobbet som jag "övar" mig på
varje dag. Jag tycker jag kommit långt. Men när jag kom hem
och såg den här så tänkte jag att nu vänder allt. För den var
Krallig, riktigt stor. Jag stod i hallen i en kvart typ. Jeff hade
lyckats att mosa den. Den låg under ett glas. Efter mycket
om och men, rysande, svettandes och gråten i halsen så
beslöt jag mig för att ta tjuren vid hornen och tvinga mig att
titta på den. Jag lyckades. Jeff sa Om du lyfter bort glaset får
du en timmes fotmassage. Fat chance sa jag. Om jag får en
miljon. Men jag funderade på det och tänkte Fan va stolt jag blir
om jag skulle våga göra det. Och guess what? Jag gjorde det:)
Jag tog glaset och sprang fort som fan därifrån men jag gjorde det.
Och efter ett tag satte jag mig till och med på huk ganska nära
och tittade på den. Det här är ett såå stort steg för mig och jag
är stolt. Tyvärr så väntade jag för länge så nu blir det bara en
halvtimmes fotmassage men det kan jag också leva med;)

Husspindel kallas dom tydligen och så här ser dom ut.
Titta på egen risk;)

Kommentarer
Postat av: Lina

:O

2008-10-23 @ 07:03:31
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: :O Indeed hihi

2008-10-23 @ 21:58:43
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0