Cravings



Det enda jag tänker på just nu är att jag vill shoppa. Och jag
har 95 kronor kvar så det kan jag ju glömma. Jag har mitt sparkonto
men det är big no no att gå och nalla därifrån även om det kliar i
fingrarna. Jag brukar ha mer pengar kvar men jag fick betala det mesta
den här månaden eftersom Jeffrey väntade på ok från Csn. Så nu
längtar jag tills lönen kommer så jag kan shoppa. Lite i alla fall;)
Blev precis uppringd förresten av min bank som frågade om jag ville
boka in ett möte för att prata om min ekonomi. Och det kan ju vara
bra att göra kanske. Se om jag kan få nån bättre ränta på sparkontot;)

Kommentarer
Postat av: baby loonia

Bra att du har ett sparkonto, tror att det finns många andra som är utan buffert och måste räkna slantarna sista veckan innan löning, själv tycker jag att det e skönt att inte behöva oroa mig för störra utgifter =)

2008-11-12 @ 19:28:27
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Postat av: Dee

Baby Loonia: Ja, det är jätteskönt att ha ett sparkonto. Alltid veta att man har lite undanstoppat for a rainy day:)

2008-11-12 @ 21:04:18
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0