Torsdag



Pookie och Tweety avnjuter en jordgubbe:)

Vilket Underbart väder!:) Jag älskar sol och sommar.
Haft en jättebra dag. Chefen och jag var på kundbesök
vilket var väldigt kul. På måndag ska jag åka tillbaka
själv för att komplettera med lite grejer. Roligt.
Sen åts det lunch på Enskede Värdshus. Det är
skitmysigt där. Man kan sitta ute i värsta grönskan
och njuta av maten. Åt lax som var grymt god. Mindre
trevligt var att dom kom ut med en hel gris och hängde
upp på grillen. Stackars grisen:(
Sen åkte jag hem, mötte min kärlek på torget. Pussade
på honom en snabbis för han skulle iväg. Köpte jordgubbar.
Nu sitter jag och äter dom och dom är otroligt goda. Yummie!
Tweety och Pookie håller med;) Dom har äntligen insett
att det där röda jag bjudit på faktiskt går att äta och är gott haha.

Jag tror ärligt att det spökar i det här huset. Jag tog med datorn
ut på balkongen men när jag ska sätta på den så går det inte .
Jag vet att min dator börjar sjunga på sista versen och att det
är lite glapp i kontakten men det funkade senast i morse. Jaha,
nu har den lagt av helt tänkte jag. Provar typ tio ggr att sätta på
den. Funkar inte. Om jag trycker skithårt på kontakten så går
det starta men så fort jag släpper så dör datorn. Jaja, inget att
göra tänker jag och bär in den igen. Provar en sista gång att
starta den och då funkar det helt plötsligt. Utan att ens behöva
trycka hårt på kontakten. Så nu får jag sitta inne i alla fall.
För om jag skulle prova att ta ut den igen skulle den säkert vägra igen.
Normalt? Skulle inte tro det. Spooky snarare. Twilight zone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0