Saturday

Blä vilket tråkigt väder. Sommarvädret som var här känns som en dröm. Det är ju snorkallt ute nu. Crap! Jag kämpar på med mitt humör. Känns liiite bättre men det kan ju ändras:( Jag har gått ner i vikt också men jag förstår inte varför. Jag brukar ju ha dålig aptit när jag mår sämre men det tycker jag inte att jag har haft nu. Men jag kanske inte har ätit lika ofta i och för sig. Hmm. Väger 56, 3 nu och det är två kilo mindre än förut. Jag gick ner 4 kilo när jag hade influensan. Vägde 60 då. Efter jag blev frisk så gick jag upp två av dom kilona men nu har jag tappat dom igen. Skumt. Vet att 56,3 är för lite till min längd(173) så jag får väl mumsa på;) Idag ska vi göra egengjorda hamburgare:) Det ska bli gott. Ska nog köpa en påse chips också för det har jag varit sugen på sen igår. Just nu är jag superuttråkad och vet inte vad jag ska hitta på. Tänk om det hade varit fint väder. *Suck*

Kommentarer
Postat av: Dilsa

Haha, eller hur? Äh, varken tjejen eller juryn har kunskap om dansen.. inte deras fel precis ;p

2008-05-18 @ 12:45:47
URL: http://dilsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0