Out and about

I lördags var jag ute och svängde mina lurviga tänka sig. Jag som aldrig är ute typ. En av Jeffreys bästa kompisar fyllde år så vi var ett gäng som gick och käkade. Restaurangen heter Mosaik (skulle gärna länka men det funkar ju inte med den nya plattformen) Den ligger precis där Sankt Eriksbron tar slut på höger sida om man kommer från Fridhemsplan(stockholm). Maten var grymt god. Jeff och jag åt Grill Meze. Tre grillspett, ris, bulgur eller pommes. Vi var extra besvärliga och bad om klyftpotatis;) Fyra olika röror. Hoummos bland annat*yummi* Sallad och bröd. Verkligen supergott. Det jag däremot inte kan rekommendera är deras Strawberry daquiri. Den var vidrig. Vet inte om dom inte orkade anstränga sig eftersom jag tog en Virgin men äcklig var den i alla fall. Vill ni ha en grymt god Daquiri så gå till Fridays:) Efter middagen åkte vi vidare till Ambassadeur där vi hade drinkbord. När vi kom var det värsta shlageraftonen. Jag hade ingen aning om att melodifestivalen var den kvällen. Men efter det var slut så hade vi jättetrevligt. Det blev många skratt och mycket dansande. En lyckad kväll helt enkelt. Vi kom inte hem förräns halv fem. Inte ofta jag är ute så länge (eller ute alls;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0