Jewelery

Helt ärligt! Suger den nya plattformen eller är det bara jag som är trög som vanligt? Hur fan lägger man in flera bilder. Jag kan bara lägga in en bild åt gången. Jag kommer starta en blogg nån annanstans snart. Blogg.se är crap sen dom började med nya plattformen. Jag mailade och framförde vad jag tyckte var dåligt men självklart fick jag inget svar. *morr* Jaja, på bilden är mina fyra par örhängen jag köpt i alla fall. Alla är köpta på Indiska förutom silverringarna. Dom är köpta på Lindex.

Kommentarer
Postat av: Lina

För det första: Vilka underbart fina & snygga smycken du har köpt! :)



För det andra: JA, nya bloggplattformen suger! Det är inte bara krångel för dig utan även för många andra. Jag har dock inte problem med bilder i inlägg, men mycket annat; kommentarer som inte visas utåt, profilbilden försvinner, headern försvinner, inlägg försvinner... :(

Jag försöker bara hoppas att det ska ordna sig för jag vill inte behöva byta nu när man bloggat så länge på samma ställe... men ibland surnar man verkligen till.

Har du kollat infosidorna på blogg.se ifall din fråga/svar kring bilder finns där?

Annars tycker jag att du ska maila dem igen!

2008-05-22 @ 21:33:29
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Tack, ja visst var dom fina:) Fattar inte varför dom böt överhuvudtaget. Den gamla plattformen funkade just fine tycker jag. Tack för tipset, ska kolla infosidorna:) Annars blir det ett argt mail hihi.

2008-05-22 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0