Zzzz..

image1505

Febern gick ner igår så det blev en trevlig kväll i goda
vänners lag. Efteråt körde Jeffrey hem mig och han åkte
och spelade poker med grabbarna. Själv var jag trött men ni
ska ju inte tro att jag kunde sova för det. Jag kunde somna utan
problem och gjorde det massa gånger men vaknade av retningar
i halsen hela tiden. Jag gick ut och la mig på soffan och tittade på
tv. Gjorde te i en termos för att ha när jag fick retningarna. Somnade,
vaknade, hostade. Sista gången jag hostade mådde jag så illa så
jag struntade i att ens försöka sova mer. Har varit uppe sen sju och
bara sovit några timmar. Jag har hållt på och tvättat sen åtta. Vi skulle
båda gå upp men Jeff är helt utslagen så jag fixade det själv.
Ska ner nu och ta det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0