Lösen

 

Jag var ju inne på att sätta lösen på min blogg.
Det största skälet till det var att en viss person i
min "närhet" är en nosy bastard och jag ville inte
att han skulle kunna nosa runt i mitt liv längre med
tanke på att vi inte är vänner längre. Han hade ju
stalkertendenser och var bra på att lägga näsan
i blöt.Vägrade att inse att det aldrig skulle bli vi två. 
Jag vet ju inte ens om han hittat hit men har
han det så får han väl snoka på. Han är ett avslutat
kapitel i mitt liv och vem bryr sig om han vet hur mitt
liv ter sig nu. Jag är ju lycklig och glad så whatever.
Jag hoppas att han också gått vidare i sitt liv och
är lycklig och hittat nån han kan trivas med. Och att
han inte hänger upp hela sitt liv på henne. Eller stalkar
henne. Nu ska jag bara kräva in mina sista pengar han
är skyldig mig. Det har ju bara tagit typ tre år;) Sen kan
jag lägga honom bakom mig helt och hållet.
Vad jag vill komma fram till är att jag struntar i att sätta
lösen på bloggen.

Kommentarer
Postat av: sibel

svar; haha eller hur, gillar inte häller henne.

2008-03-28 @ 16:24:56
URL: http://sibeeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0