Cozy and aware

 

Angående mitt förra inlägg:
Jag släckte faktiskt ner allting klockan åtta. Tände massa ljus.
Det var jättemysigt. Kändes bra också. Jag messade
Jeffrey och sa att jag släckt allt och att han inte skulle tända.
Det skulle han inte göra svarade han. När han kom hem så
tände han inte i hallen men när han gick in i badrummet hör
jag hur han tänder lampan. "Tände du?" ropar jag. "Eeh jaa
men det är bara i badrummet" svarar han. Jag kunde inte låta
bli att skratta. Sen sa jag "Du har ingen aning om varför jag har
släckt ner allt va?" "Näää, inte riktigt" svarar han. Gulligt!
Så jag förklarade för honom. Och sen hade vi faktiskt släckt
i 1½ timme till och med. Finns ju alltid nåt man kan roa sig med
när man släckt ner;) Ska faktiskt sluta med att ha så mycket lampor
tända jämt i fortsättningen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0