Back at work


Min nya Captain America t-shirt.
Köpt på barnavdelningen på H&M;)


Tillbaka på jobbet efter influensan:) Känns som jag
varit hemma en månad. Skönt att komma tillbaka.
Känner mig fortfarande ganska energilös men
annars är det bra. Förutom mina blåsor som nu
blivit en stor, utplattad, trasig, blödande blåsa som
gör för jävligt ont. Inte det lättaste att äta med den.
Dreglade yoghurt i morse hihi. Min aptit är inte tillbaka
heller riktigt men nu har jag gått upp ett kilo i alla fall.
Om jag är sugen på nåt så är det salt av nån anledning.
Tror det är för att jag inte åt mat på en vecka så kroppen
kanske saknar salt. Socker fick den ju genom blåbärs/
nyponsoppa och yoghurt. Vi har massa choklad
liggandes hemma plus att Jeffrey gjorde hemmalagad
Snickers men jag har inte rört nåt av det. Då mina vänner
vet man att nåt är fel med Denise haha. Jaja, snart sitter
jag där med min aptit och mitt sötsug igen;) Nu ska jag
lägga mig ner och ta en liten tupplur, känner mig jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0