Tröttmössa



Jag är trött som en liten gnu. Inatt/morse klockan 4 vaknade jag när Jeffrey
kom hem från jobbet. Och kunde inte somna om. Jag var hungrig så jag gick
upp och åt lite fil och flingor. Sen somnade jag på soffan, vaknade av att Jeffrey
frågade om jag skulle komma in och lägga mig. Sen somnade jag om i sängen.
Idag var det massa på jobbet men vi fick klart allt som vi ville:) Åt en yummie
lunch på ett ställe i närheten. Dom hade hyrt in en thailändsk kock. Mums!
Efter jobbet blev det lite mer shopping;) Det blev två klänningar, ett linne, en
väska, två lipgloss, en mascara och en saltvattenspray. Ena klänningen
passade inte, orkade inte prova i affären, så den får jag gå tillbaka med. Den
andra var jätteskön men det är lite tältkänsla över den kanske. Lägger upp
bilder sen. Nu ska jag bara slöa i soffan framför tv:n. Tror jag kommer somna
snart för jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0