Sunny friday



Ännu en härlig dag. Jag började dagen med att gå till ängen och ligga
där ett par timmar. Så mysigt att bara ligga där och läsa och mumsa
jordgubbar och njuta av sol och värme. Efter det gick jag hem och väckte
min älskling som jobbat natt. Vi satte oss på balkongen och åt lite.
Sen åkte vi till Danne och Jerilynn där Rodde och Lina också. var. Vi satt
på deras "uteplats" och käkade pastasallad och spelade TP. Det var så
grymt varmt så vi höll på att rinna bort. Jag drack två liter vatten. För mig som
är skitdålig på att dricka vatten annars så är det en bedfrift;) Det var jättetrevligt
i alla fall. Min sociala fobi är inne i en bättre period nu och det är jätteskönt.
Skulle bara önska att det var så jämt. Nu är Jeffrey och jobbar och jag sitter
och är supervarm här i soffan. Ska in och lägga mig i sängen och sätta på
fläkten nu. Nice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0