Spots



What the hell! Jag har några slags utslag på armarna som kliar.
Förut var det bara ett på ena armen och kliade inte. Nu har jag
sex stycken sammanlagt på båda armarna. Ser lite ut som vattkoppor.
Men det har jag haft så det kan det inte vara. Kommer ihåg när jag hade
det. Jag var typ 27 och jobbade på dagis. Det började gå vattkoppor
och jag ringde min mamma för att fråga om jag haft det. "Jaaja, det
har du" sa hon. Ok, då är det lugnt tänkte jag. Ett par dagar senare
när jag hade massa koppor på kroppen ringde jag upp mamma
igen och frågade "Du är alltså helt säker på att jag haft det" (ironisk
ton) "Det kanske var blöjeksem" *Suck* Jaja, men jag fick inte så
farligt ändå så det var väl inte hela världen. Men jag undrar vad det
är för utslag jag har nu. Får väl se om det kommer fler eller om dom
försvinner. Stackars Jeffrey börjar bli krasslig. Han har ont i halsen.
Får hoppas att det inte blir värre.

Kommentarer
Postat av: avon

Det kan vara en allergi emot ngnting!

Jag är tex allergisk emot för mkt färgämnen i mat och godis, så när jag äter för mkt utav det så får jag utslag på armarna som kliar, det blir som små slags knottror. De försvinner så fort jag ändrat min kost igen.

2008-06-17 @ 10:35:05
URL: http://avon.blogg.se/
Postat av: Dee

Avon: Hmm, det har jag inte ens tänkt på. Jag måste fundera på vad jag åt igår. Idag är dom flesta borta och dom kliar inte:)

2008-06-17 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0