Fredag 13

Har inte blivit mycket bloggande på sista tiden.
Jag har jobbat massor och dessutom lämnat bort
datorn för att få antivirus installerat.  Idag är det fredag
och jag är ju ledig på fredagar men jag ska åka in
och jobba ett par timmar idag tänkte jag. Förbereda
lite inför nästa vecka så det inte blir så stressigt. Men
först ska jag följa med Jeffrey och titta på när han tatuerar
sig. Har aldrig sett nån bli tatuerad på riktigt så det ska
bli kul. Det här blir hans sjätte tatuering. Blir hans födelseår
på vaden denna gång. Kanske lägger upp en bild sen om jag
kommer på hur man för över bilder till den här datorn;)
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig vacker.
See ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0