Dress



Den 5 juli är det dags för mig att stå i kyrkan och bli gudmor för
andra gången:) Nu måste jag bara hitta en klänning till det.
Just nu har jag inga pengar men så fort jag får lön ska jag ge
mig ut och leta. Vill ha nåt sött. Och passande. Hur är det med
bara axlar i kyrkan? Är det big nono eller är det ok?
På förra dopet hade Lindas brors flickvän värsta urringningen.
Trodde hennes tatas skulle ramla ut. Det tyckte jag var lite opassande
men bara axlar tycker jag är ok. Men det är ju lika bra att kolla upp
"reglerna" Så om ni vet, do tell;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har ingen aning hur det är ok eller inte, vid bröllop är det ju inte ok med bara axlar tror jag, men folk struntar nog mest i sånt. Jag tycker bara axlar är okej oavsett vad, men en urringning som är vågad - det är inte okej. Såvida man inte ska till Playboy Mansion eller nåt... :P

2008-06-19 @ 06:52:25
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Dom bröllop jag varit på så har jag haft en sjal över axlarna i kyrkan. Men man undrar ju om det är samma vid dop. Äh, strunt samma, jag tror inte att jag utgör en chock om jag visar axlar;)

2008-06-19 @ 20:33:05
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0