Pity

  

Före                             Efter

Jaa, jag tittar på Glamour haha (har kollat
till och från sen jag var tolv;) Och jag kan inte
låta bli att irritera mig på hur "Taylor" har förändrats.
Hon var ju hur snygg som helst innan och nu
ser hon ut som ett plastikmonster. Visst, hon
är fortfarande snygg men inte på ett naturligt
sätt som innan. Och dom bröst hon har nu.
Det ser ut som när en unge stoppar in allt
möjligt under tröjan och ends up med värsta
bomberna. Inte snyggt. Alldeles för stora. Hon
kunde ju åtminstone använda en sjysst bh.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha, ja det programmet:) Tyckte det var bäst när Taylor dog på ett sjukhus och sedan kommer tillbaka efter ca 100 avsnitt och hade då plötsligt inte alls dött utan blivit kidnappad av någon konstig människa! Hon hade väl inga jobb utom Glamour så hon var tvungen att komma tillbaka, jisses!

2008-07-01 @ 18:45:21
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Sandy: Haha eller hur? Det är verkligen sjukt vilka historier dom hittar på i såna här serier.

2008-07-01 @ 19:50:35
Postat av: Mina

Herrejisses va sjukt, ja o en kompis satt o kollade på glamour idag o kollade o sa exakt samma sak. Stackars tjej som förstört den naturliga skönheten till den grad hon har ni. Det är sorgligt. Roligt att vi tänkte på samma sak hahah. Kram Mina

2008-07-01 @ 22:39:27
URL: http://myownhero.blogg.se/
Postat av: Mrs Mulatt

Håller med dig!! Det är jättehemskt, minns att jag bloggade om et för nåt tag sedan. Hon som var så vacker!!

2008-07-02 @ 00:19:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mina: Ja, det var lite kul;) Läskigt när man tappar omdömet och inte ser att man förstör sitt utseénde.



Mrs Mulatt: Ja, hon var ju hur vacker som helst så jag fattar inte varför hon skulle börja mixtra:(

2008-07-02 @ 00:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0