Onsdag



Helt seriöst måste gårdagen varit världens längsta dag. Självklart kunde jag
inte somna när det enda jag ville var att göra det. Jag var såååå uttråkad så
jag visste inte vart jag skulle ta vägen. När jag äntligen lyckats somna så
vaknade jag såklart när Jeffrey kom hem från jobbet. Jag hoppas att den
här kvällen inte blir likadan. Idag har jag bara pysit runt och njutit av semestern.
Började dagen med att äta frukost, sen gå till ängen och ligga där ett tag.
Men det var en del moln och lite blåsigt så jag gick och handlade lite. Kom
hem och drack kaffe på balkongen. Läste tidningarna och några bloggar. Sen
vaknade Jeff och då drog vi ut på en powerwalk:) Vi gick en 7, 8 kilometer.
Kändes bra. När vi kom hem åt vi och duschade sen la vi oss och sov ett tag,
vi blev trötta av promenaden. Nu har Jeffrey gått till jobbet och jag sitter här och
bloggar och dricker citronvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0