Laundry day



Tog en latte till, men utan citronpeppar den här gången;) Mycket godare haha.
Jag håller på och tvättar. Jeffrey smet ifrån det och är och spelar tennis. Den
jäveln. Nej då, jag har redan hunnit vara ute och njuta av det underbara vädret
så det gör mig inget att stå i tvättstugan. Ska ut lite senare och köpa mer
solcreme för den är snart slut. Hoppas bara jag hittar min faktor, inte det
lättaste att hitta faktor 30. Inte så populär faktor kanske. Dom flesta kör ju
utan eller faktor 4 typ. Faktor 4, då kan man ju lika gärna köra utan. Gör ju
ingen nytta. Ja, jag må vara en försiktig människa men jag är rädd om min
hud. Och jag lyckas få färg även med faktor 30. Ok, nu babblar jag.
Nu ska jag springa ner till tvättis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0