Just keep swimming



Idag efter jobbet kunde jag inte hålla mig så jag messade
my love och frågade om vi skulle ta ett dopp när jag kom hem.
Jag måste ju passa på att ta tillvara på sommaren även när
jag jobbar:) Sagt och gjort. Jeffrey packade ihop min bikini,
filt och handdukar, mötte upp mig and off we went. Ok, kanske
inte världens bästa idé att bada när min hals känns skrovlig
men det struntar jag i. Det var helt underbart. Och nu är jag
nöjd. För idag i alla fall. Imorgon tänkte jag göra klart det som
ska göras på jobbet. Sen drar jag nog vid tolv för då lär jag vara
klar. Och då blir det sol och bad igen. Love it:) I helgen när jag är
ledig ska det bli regn så man måste ju passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0