Ångest



Jag får ångest. Det känns som sommaren snart är slut. Ok, jag
vet att den inte är det men när vädret är så ostabilt så känns det som
det. Det är det som är så tråkigt med Sverige. Sommaren är underbar
när vädret är det men är det inte det så blir sommaren så kort. Och
om det är fint väder och man sitter inne så får man ångest och känner
sig tvingad att gå ut och ta tillvara på vädret. Nu vill jag ha fint väder så
man kan njuta av sol och värme. Jag börjar jobba nästa måndag.
Vi tänkte att åka utomlands  men det har inte blivit av för Jeffrey kunde
inte ta semester förräns i augusti, och då har ju jag redan börjat jobba:(
Hade varit skönt att komma iväg en vecka. Men men, inget att göra åt
saken. Men då får det åtminstone vara fint väder här hemma god damn it!

Kommentarer
Postat av: Tess

värmen verkar vara på väg nu, härligt!

2008-07-21 @ 22:40:21
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Dee

Tess: Ja, jag såg det:) Det gillas!

2008-07-22 @ 20:00:43
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0