WTF!



Man har ju vissa dagar när man tittar sig i spegeln och faktiskt
tycker att man ser bra ut (ok inte så bra som JLo men ni fattar vad
jag menar;) Idag var en sån dag. Jag tyckte jag var riktigt söt faktiskt.
Jag tar en bild och mms:ar till Jeffrey tänkte jag. Måste ju passa på när
man har en bra dag menar jag;) Döm om min förvåning när ett ansikte
likt bilden nedanför dyker upp när jag tagit bilden. Är det kameran som
är fucked up eller visar den sanningen? Needless to say så blev det ingen
"Oh look at me, I´m so pretty. Aren´t you glad I´m your girlfriend" bild till
Jeff. Det blev en där jag gjorde en ful min med grisnäsa och hartänder.
Men hey, humor är ju också viktigt i ett förhållande;)




Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe ja jag vet hur det är. Men jag tror att bilderna ljuger och att kameran är dålig, jag intalar mig det iaf! ;)

2008-01-09 @ 10:52:27
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Im with you! Jag tänker också intala mig det;)

2008-01-09 @ 16:33:02
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0