Nyår

image1389

Vi hade en jättetrevlig kväll och natt igår. Vi var hos en kompis till
Jeffrey. Först var killarna där och åt middag, en tradition dom har
till nyår, efter det fick tjejerna komma. Jag vet inte hur mycket folk
det var men det måste varit runt 40 säkert. Massa trevligt prat, skratt
och dansande. Jag drack ett glas champagne till och med;) Jag dricker
ju inte men till nyår brukar jag sippa på lite champagne. Jag som
är nykterist och inte druckit på 13 år är ju ganska lättpåverkad så efter
det där glaset kände jag mig ganska lullig. Och jag ogillar ju den känslan
så jag gick ut på balkongen och tog lite luft och drack massa vatten och
sen mådde jag snart som vanligt:) Vi kom hem vid fem, efter att ha
promenerat hem. Under promenaden fick jag och Jeffrey kvällens största
skratt. Vi skulle gena över en gräsplätt. Jeffrey sa "Var försiktig, gå inte där,
det är halt" Jaja, jag har allt under kontroll tänkte jag för det kändes inte halt.
Yeah right! Sekunden efter så ligger jag i luften ett par sekunder innan jag
landar på sidan. Blev ganska blöt och lite lerig men jag kunde inte sluta
skratta. Jeffrey frågade oroligt hur det gick, men efter jag svarat att det gick
bra började han också gapskratta. Vi skrattade en bra stund. Vi har skrattat
åt det ett par ggr till även idag.

image1390

Jag, fast jag låg mer ihoprullad som en boll i luften, hur jag nu
lyckades med det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0