Coffee



Det som jag aldrig trodde skulle hända har hänt.
Jag har slutat att älska kaffe! Jag har druckit kaffe sen jag
var 16 typ och alltid älskat det. Så mysigt att komma hem
efter jobbet och fixa sig en god latte eller två. Eller till en
mysig, god frukost. Men på senare tid har jag märkt en ändring.
Jag brukade dricka två koppar om dagen (klarar inte fler för då
blir min mage knas) Sen blev det en kopp och när jag senast
gjorde i ordning en kopp så drack jag inte ens hälften. Skumt.
Men jag antar att om man kan börja gilla att äta eller dricka
nåt med tiden så kan man väl lika gärna börja ogilla det.

Fast jag kommer sakna mina små moments med koffeinet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0