Coach



Det var ju ett tag sen jag var hos min livscoach. Jul och helger kom mellan.
Han mailade mig igår och frågade om jag ville komma. Jag sa absolut men
jag måste tänka lite på min ekonomi just nu. (det är inte direkt gratis att gå
till honom) Men att jag kan höra av mig när jag har råd. Idag skickade han ett
svarsmail. Kom ändå. Skit i pengarna just nu. De är inte det viktigaste.
Låt oss träffas, om du nu kan imorgon klockan 15.
Vilken coach va? Bevisar att han bryr sig om sina klienter och inte bara om
pengar. Så jag går dit imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Jazzhoppan

En livscoach, vad coolt. Jg har alltid undrat över vad en sån gör, berätta!

2008-01-22 @ 23:44:46
URL: http://jazzhoppan.blogg.se
Postat av: Linda

Det var himla schysst av honom! :) Hoppas mötet var givande. Ha en mysig kväll! Kram

2008-01-23 @ 19:32:27
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Jazzhoppan: En livscoach hjälper dig att gå vidare i livet, att se det positiva. Hjälper dig att vända negativa beteénden till positiva. Ta dig ur den onda cirkeln. Min coach och jag har gått tillbaka till vissa problem och dåliga upplevelser jag har haft in the past och det han ska hjälpa mig med är att komma bort från känslan av dom dåliga minnena. Jag kommer alltid komma ihåg dom men jag ska inte grotta runt i alla dom dåliga känslorna. Lite svårt att förklara hihi, men det är en upplevelse och en investering i dig själv:)

Linda: Ja, visst var det:) Tack, det var det. Ha en mysig kväll du också Kram kram

2008-01-23 @ 19:43:06
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0