Cleaning up

image1418

Hade svårt att sova i natt. Vi gick och la oss halv två, sen vaknade jag tjugo
över fem av att tomflaskorna på balkongen blåste runt i en liten minitornado.
Kunde inte somna om. Så jag gick ut och la mig på soffan och tittade lite
på tv. Lyckades somna om till halv åtta. Jeffrey gick upp och åkte iväg åtta,
han har turnering idag. Trodde jag skulle somna om men ack så jag bedrog
mig. Nu känns det inte som nån idé att försöka somna så jag ska roa mig
med att städa här hemma. Ska ner med lite grejer till källaren. Och jag måste
rensa i underklädeslådan, och i garderoben. Jag har ingen koll just nu känns
det som. Men först ska jag duscha och sminka mig. Jag vet att det är onödigt
kanske, bättre att städa först men det är en konstig grej med mig. Att jag måste
göra mig i ordning först innan jag städar. Weird I know;)

Update 11.47: Fastnade här framför datorn, men nu ska jag sätta fart;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0