Plugga eller inte



Var på vägledningssamtal på Komvux idag. Har börjat fundera på att läsa upp
lite betyg. Blev lite inspirerad av Jeffrey som gör det. Och han hade ändå bra
betyg. Mina är allt annat än bra. Jag blev skoltrött redan i åttan så tänk er då
hur mina gymnasiebetyg ser ut;) Mycket information och saker att tänka på.
Hade hoppats på att klara mig bara på studiestöd+att jag jobbar då, men
studiestödet var ju ingenting. Och eftersom jag jobbar så pass lite så blir
det inte mycket att klara sig på. Känns lite sådär att ta lån när man läser på
komvux, det kan jag göra sen om jag läser vidare i såna fall. Jeffrey tyckte jag
skulle komma och prata med Csn-tanten på hans skola. Men kvinnan jag
pratade med lär ju inte ha ljugit. Jaja, får väl se vad Jeffs magiska Csn-tant
säger. Annars blir det till att hitta ett jobb till och lägga pluggandet på hyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0