Thank god for make up



Det är tur att det finns smink säger jag. Idag har
jag sett ut som Hej kom och hjälp migs fula kusin.
Jag har undvikit speglar för jag orkade inte sminka
mig heller. Har varit hemma hela dan. Men imorgon
ska det bli skönt att få sminka mig igen så jag kan
se något så när normal ut igen. Jag har kört en kaffepeeling
på kroppen, peeling i ansiktet och nu en mask. Skönt
att pyssla om sig själv lite:) Låg på soffan och hade kramp
i magen ett bra tag förut men nu har det gått över som
tur är. Vet flera som åkt på nån slags influensa där dom
haft ordentliga magsmärtor. Den vill jag inte få tack.

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Smink är bra!!





Grattis på födelsedagen =) (det är väl idag?)

2008-12-08 @ 14:22:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Smink är awesome;) Åh, tack, ja det är idag:)

2008-12-08 @ 14:24:55
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0