Stick(at) och brinn



Helt ärligt, jag är allergisk mot stickade tröjor. Jag måste köpa lite
nya nu när det är vinter men jag mår fysiskt illa bara av att se dom.
Jag hatar vintern, det är så frikkin hard att klä sig. Vad du än tar på
dig så måste du ha en tjock tröja över. Jag tittade på massor av
stickade tröjor idag och ingen föll mig i smaken. Jag provade inte
ens nån för jag kräks av att bara titta och känna på dom. Ok, I´m
being a bit of a drama queen nu men jag ogillar verkligen kyla och
alla fula stickade tröjor. Jag vill bojkotta vintern. Sommar året runt nu!

Kommentarer
Postat av: LAACY

joo klart jag gjorde, har anmält varenda en som kmr med såna kommentarer men tydligen händer de ingenting :S nattstad verkar inte bry sig typ .. skitsida,

2008-12-05 @ 00:32:31
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0