Sjuk?



Igår var vi hos Jeffreys moster och åt lite julmat. Efter vi kom hem så
kände sig Jeffrey lite dålig så han däckade helt i soffan. Han sov fem
timmar innan han gick och la sig i sängen och somnade igen. Själv
kände jag av min mage lite, den hade knasat förut på dagen. Helt
plötsligt fick jag feber också. 38,6 var den uppe i som mest. Fick så
där härligt ont i ryggen också som jag alltid får när jag har feber. Kändes
som nedre delen av ryggen skulle gå av typ. Jag värmde vetekudden och
låg på. Självklart kunde jag inte somna heller:( Till slut somnade jag vid
klockan 3, men sov oroligt hela natten. Som tur är så är jag ledig idag så
jag kan ta det lugnt. Nu har jag bara 37,4 i feber men magen är knas igen.
Fattar inte vad problemet är men jag hoppas att det går över i alla fall.

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Åh stackaren, krya på dig :( Skönt att febern är nere ialafall.

2008-12-15 @ 10:17:03
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: Dee

Amaia Layla: Tack:)

2008-12-15 @ 14:50:44
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0