Bah Humbug!



Jag är ju inte det största fanet av jul.
Det beror ju på min mamma som förstört många
av mina jular med ett för högt intag av alkohol. Dom senaste
åren har jag ju gjort egna traditioner vid jul men jag har fortfarande
svårt för det. I år vill jag bara skippa hela skiten känner jag. Jag har
inte satt upp nåt julpynt alls, har noll lust. Vi ska på julmiddag hos
Jeffreys morbror och familj men egentligen så skulle jag vilja strunta
i det men det går väl inte. Jag är så trött på att det ska bli sånt liv om
man säger att man inte vill fira jul. Vad är det som är så viktigt vid
jul som man inte kan göra annars? Umgås med familjen och ha
det trevligt kan man väl göra vilken tid på året som helst. Jag tycker
jul bara skapar stress och ångest. Det är mysigt för barn men som
vuxen tycker jag man kan få välja. Sorry för gnället men jag var tvungen
att få ur mig lite tankar.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag håller med dig, men finns det barn i bilden måste man fira jul tycker jag.. har små syskon så jag gillar jul JUST NU! hihi



Kan tänka mig att gå ut o äta gott på julafton annars... inte värsta grejen!

2008-12-21 @ 21:52:38
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Jaa, som barn är det jätteviktigt och supermysigt:)

2008-12-22 @ 21:16:07
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0