Vaaarmt



Jag håller på och dör här hemma idag. Det är så otroligt varmt i våran lägenhet.
Och jag fattar inte varför. Det är ju skitväder och 20 grader ute. När det har varit
30 grader ute har det inte varit så här varmt. Jag sitter som klistrad vid fläkten.
Det blir outhärdligt så fort jag går ifrån. Jag städade lite förut och höll fan på att
få värmeslag och svimma av i badkaret när jag skrubbade det. Nej, nu håller
jag mig till fläkten. Sitter med ett stort glas isvatten i bara linne och trosor.
That´s the stuff;) Mår lite bättre idag. Hostar och snorar inte lika mycket. Och
det gör inte så där ont i bröstet när jag hostar:) Nu får jag hoppas att det går
över tills i morgon. Orka vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0