Skräckfilmsmaraton



Jeffrey hatar skräckfilmer och har vägrat att se på såna så länge jag
har känt honom. Men en gång tittade han på Saw III med mig och tyckte
inte att den var så läskig. Igår laddade han ner alla Sawfilmerna och satt
och tittade på 1, 2 och 3:an. Själv låg jag brevid i soffan och sov. Vaknade
till efter ett tag och gick in i sovrummet och la mig. Efter ett tag hör jag honom
ropa; Kan du inte komma ut hit igen och sova i soffan? Guuuulligt! Sagt och
gjort, jag masade mig ut och la mig i soffan igen. Vill ju inte att han ska vara
rädd alldeles själv;) Somnade men vaknade till efter ett tag. Då sitter han och
tittar utan ljud. Det blir ju läskigare med ljud hihi. Jag la min hand på hans arm
men då sa han att jag var tvungen att ta bort den för han kunde inte hålla på
musen och stänga av ljudet ifall han var tvungen. Hur söt får man bli??
Han tyckte 1:an och 2:an var läskigare än 3:an. När han hade sett alla tre
frågade han om vi skulle se 4:an. Klockan var då nästan halv fem på morgonen.
Nej, nu får du ge dig sa jag haha. Jag gick in och la mig men han var tvungen
att se nåt roligt efter allt det läbbiga sa han så han tittade på Ensam hemma.
Han är allt bra mysig min kärlek:) Och nu har jag sällskap när jag ska se skräck.

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha nä va gulligt.. jag o min pojkvän laddade ner 1 2 3.. älskar saw filmerna! och 4 såg vi på bio.. men uhh vad äckliga de är! riktigt läskigt.. på ett knäppt sätt. han den där lilla dockan som cyklar är så LÄSKIG!

2008-08-29 @ 22:16:26
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Ja, visst var det gulligt;) Jag blir inte rädd för skräckfilmer. Jag satt typ och åt också i början av 4:an, fräsch jag är va? Hahah. Men jag ogillar dockor så jag kan hålla med om att den är lite läskig.

2008-08-30 @ 20:39:47
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0