Pampas

  
Dagens bikini

Blev Pampas som vanligt. Det är vårat stamställe. Iva följde med
också. Vi är dom tre musketörerna nu för tiden:) Jag gjorde iordning
en mumsig kycklingsallad som vi tog med oss. När vi kom fram var
det molnigt men det gjorde inget för det är ju så varmt ändå. Sen
kom solen fram. Vi hörde även åska på håll men den kom aldrig
över oss som tur var. Jag badade faktiskt inte även om jag gärna
ville. Men jag hostar och snorar lite så jag avstod. Efter Pampas så
åkte vi och träffade Jeffreys brors flickvän, hennes mamma och lilla
fisen. (Jeffs brorsdotter) Hon är ett år och har om möjligt blivit ännu
sötare. Hon hade fått jättefina lockar i sitt hår. Ser ut som en liten
docka. Hon var lite avvaktande först men sen fick jag henne att skratta.
Jeffs bror, hans flickvän och dotter fick tillgång till sin nya lägenhet idag.
Dom har flyttat hem från London. Ska bli jätte kul att ha dom nära.
Och i oktober kommer lillfis nummer två. Mysigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0