My 15 minutes;)



Just det, jag var med på tv igår förresten haha.
Jag blev haffad på arbetsförmedlingen (av alla ställen)
Dom frågade om dom kunde filma mig lite. Jag var bara där
för att hämta en blankett men fick sätta mig vid datorn och "söka
jobb". Filmade mig framifrån, bakifrån, från sidan. När jag satt
där så tänkte jag; Va fan gick jag med på det här för? Sen när
jag skulle gå så frågade dom om dom kunde få ställa några
frågor. Då sa jag NEJ! Ok att bli filmad, det har jag blivit förut
men jag tänker fan inte stå på national tv och prata haha.
Dom blev lite griniga men whatever;) Sen när nyheterna
på 4:an kom så visade dom bara ett snabbt klipp på mig
bakifrån som tur var:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0