Monday



Idag var jag för andra gången hos min kiropraktor. Mitt vänsterben hade
envisats med att bli kortare igen så han drog det långt igen. Idag knakade
det inte i nacken men i höfterna. Det gör ont när han trycker på dom första
kotorna i nacken. Och såklart på den vänstra sidan av ryggen. Han ger
en helkroppsmassage också eftersom han är massageterapeut också.
Det är däremot skönt:) Men jag känner mig lite öm på vänstra sidan
men det är väl inte konstigt. Jag har ju en mildare variant av skolios
tydligen. Men som tur var så ser man inte att ryggen är sned. Bara om
man är kiropraktor kanske;) Jag har fyra ggr till inbokade. Jag hoppas
att min rygg kommer må mycket bättre efter alla dom gångerna. Det
kostar mig 2.400. Och först sved det till lite i snålnerven men sen tänkte
jag att det kan jag slösa på kläder utan att bry mig nämnvärt. Och lägga
pengar så sin rygg, som man bara har en av och som ska hålla hela
livet är väl verkligen en investering.

Kommentarer
Postat av: Lina

Väldigt klokt resonerat av dig! :)

2008-08-26 @ 07:31:17
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Ja, jag har mina ljusa stunder hihi

2008-08-26 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0