Lillfisen



Mmm, mat är mumsigt

Barnvaktandet igår gick bra. Lek, promenad, gos,
äta, mera gos, välling och sova. Hon vaknade inte
en enda gång heller. Det enda som var negativt var
att min rygg pajade typ. Jag har skitont i  nedre delen,
ner mot rumpan. Inte skönt. Måste boka tid hos en
kiropraktor nu. Idag hade jag två värkplåster men det
hjälpte inte. Just nu ligger jag på golvet. Jeffrey ska
smörja in mig med Ben Gay, Zon eller nån annan
salva sen. Blir inte kul att jobba imorgon. Men ska
ringa och försöka få en tid så snabbt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Tess

åh vilken underbart söt unge!

2008-08-18 @ 00:29:28
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Dee

Tess: Ja, hon är grymt söt;)

2008-08-18 @ 07:08:43
Postat av: Lina

Kan hon bli mer bedårande? :)

2008-08-18 @ 08:06:21
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Hmm, nej jag tror inte det;)

2008-08-18 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0